![Susanne Arvidsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-04/SusanneArvidsson%284%29.jpg.webp?itok=XaFpBCB8)
Susanne Arvidsson
Docent, Centrumföreståndare
![Susanne Arvidsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-04/SusanneArvidsson%284%29.jpg.webp?itok=XaFpBCB8)
Sense-making and sense-giving: Reaching through the smokescreen of sustainability disclosure in the stock market
Författare
Redaktör
- Susanne Arvidsson
Avdelning/ar
- Företagsekonomiska institutionen
Publiceringsår
2019
Språk
Engelska
Sidor
77-109
Publikation/Tidskrift/Serie
Challenges in Managing Sustainable Business: Reporting, Taxation, Ethics and Governance
Dokumenttyp
Del av eller Kapitel i bok
Förlag
Palgrave Macmillan
Ämne
- Business Administration
Nyckelord
- Sense-giving
- Sense-making
- Financial analysis
- sustainability information
Aktiv
Published
ISBN/ISSN/Övrigt
- ISBN: 978-3-319-93266-8
- ISBN: 978-3-319-93265-1