Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

 Mats Urde . Foto

Mats Urde

Universitetslektor

 Mats Urde . Foto

The Tetra Pak Trademark Protection Campaign : A life and death struggle

Författare

  • Mats Urde

Redaktör

  • Lena Holger
  • Ingalill Holmberg

Summary, in English

Identity viewed with a branding lense from different prospectives

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

1999-01-01

Språk

Engelska

Sidor

227-235

Publikation/Tidskrift/Serie

Identity : Trademarks, Logotypes and Symbols

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Nationalmuseum

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • identity
  • brand
  • trademark
  • logotype
  • symbols

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 9171006591
  • ISBN: 9789171006592