Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Mats Urde. Foto.

Mats Urde

Universitetslektor

Mats Urde. Foto.

The Tetra Pak Trademark Protection Campaign : A life and death struggle

Författare

  • Mats Urde

Redaktör

  • Lena Holger
  • Ingalill Holmberg

Summary, in English

Identity viewed with a branding lense from different prospectives

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

1999-01-01

Språk

Engelska

Sidor

227-235

Publikation/Tidskrift/Serie

Identity : Trademarks, Logotypes and Symbols

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Nationalmuseum

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • identity
  • brand
  • trademark
  • logotype
  • symbols

Aktiv

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 9171006591
  • ISBN: 9789171006592