Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

 Mats Urde . Foto

Mats Urde

Universitetslektor

 Mats Urde . Foto

Brand and market oriented positioning

Författare

  • Mats Urde
  • Christian Koch

Redaktör

  • Carsten Baumgarth

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

2011

Språk

Engelska

Sidor

353-369

Publikation/Tidskrift/Serie

Tagungsband der internationalen Konfernz "Der Markentag 2011"

Dokumenttyp

Konferensbidrag

Förlag

Springer

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • Positioning
  • Brand orientation and Market orientation

Conference name

Der Markentag

Conference date

0001-01-02

Status

Published