Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Mats Urde. Foto.

Mats Urde

Universitetslektor

Mats Urde. Foto.

Brand orientation : Past, Present, and Future

Författare

  • Carsten Baumgarth
  • Bill Merrilees
  • Mats Urde

Summary, in English

The articles in this special issue contribute to the advances and development in the scholarship of brand orientation. They encompass a wide range of sub-topics, and collectively offer a unique insight into the still-emerging concept and new paradigm of brand orientation. In the process, they show how researchers across the world are contributing to the advancement of theory and practice. Our open-minded Call for Papers yielded fruitful cross-fertilisation and innovative perspectives. This special issue can thus be claimed to be a milestone in the enhanced understanding of the concept of brand orientation, and we are delighted to have had the privilege of being its Guest Editors.

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

2013

Språk

Engelska

Sidor

973-980

Publikation/Tidskrift/Serie

Journal of Marketing Management

Volym

29

Issue

9-10

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Westburn Publishers

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • brand orientation

Aktiv

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1472-1376