![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Johan Anselmsson
Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen
![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Lund Digital Marketing Insights Survey 2022
Författare
Avdelning/ar
- Marknadsföring
- Företagsekonomiska institutionen
Publiceringsår
2022-01
Språk
Engelska
Fulltext
Dokumenttyp
Rapport
Förlag
Lund University School of Economics and Management
Ämne
- Business Administration
Nyckelord
- Digital marketing
- Social Media
- online advertising
Aktiv
Published
Projekt
- Digital Competences of Swedish Brands