Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

Johan Anselmsson

Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen

Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.

The battle of brands on the Swedish market for consumer packaged foods - A cross category examination of preference and liking

Författare

  • Johan Anselmsson
  • Ulf Johansson
  • Niklas Bondesson

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

2008

Språk

Engelska

Sidor

63-79

Publikation/Tidskrift/Serie

Journal of Brand Management

Volym

16

Issue

1/2

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Palgrave Macmillan

Ämne

  • Business Administration

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1479-1803