![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Johan Anselmsson
Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen
![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Att genomföra och analysera fokusgruppintervjuer
Författare
Redaktör
- Kajsa Ellegård
- Helena Shanahan
Avdelning/ar
- Företagsekonomiska institutionen
Publiceringsår
2002
Språk
Svenska
Publikation/Tidskrift/Serie
Kreativa metoder inom konsumentforskning - metoder i empirisk belysning
Dokumenttyp
Del av eller Kapitel i bok
Förlag
Institutionen för hushållsvetenskap, Göteborgs universitet
Ämne
- Business Administration
Aktiv
Published
ISBN/ISSN/Övrigt
- ISBN: 91-631-2059-3