![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Johan Anselmsson
Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen
![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Loyalty-based Brand Management
Författare
Redaktör
- Jon Bertilsson
- Veronika Tarnovskaya
Summary, in English
Avdelning/ar
- Företagsekonomiska institutionen
Publiceringsår
2017-05-18
Språk
Engelska
Sidor
83-105
Publikation/Tidskrift/Serie
Brand Theories : Perspectives on brands and branding
Dokumenttyp
Del av eller Kapitel i bok
Förlag
Studentlitteratur AB
Ämne
- Business Administration
Aktiv
Published
ISBN/ISSN/Övrigt
- ISBN: 978-91-44-11624-2