![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Johan Anselmsson
Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen
![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Dagligvaruhandelns egna märkesvaror – konsekvenser och utvecklingstendenser
Redaktör
- Johan Anselmsson
- Ulf Johansson
Avdelning/ar
- Företagsekonomiska institutionen
Publiceringsår
2005
Språk
Svenska
Dokumenttyp
Bok
Förlag
Lund Business Press
Ämne
- Business Administration
Nyckelord
- Handelns egna märkesvaror
Aktiv
Published