![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Johan Anselmsson
Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen
![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Ett kundbaserat varumärkeskapitalindex för konsumentförpackade livsmedel - En analys av positioner och möjliga strategier i en hårdnande konkurrens från handelns egna märkesvaror
Författare
Avdelning/ar
- Företagsekonomiska institutionen
- Institutet för Ekonomisk forskning
Publiceringsår
2006
Språk
Svenska
Publikation/Tidskrift/Serie
Lund International Food Studies
Dokumenttyp
Rapport
Förlag
[Publisher information missing]
Ämne
- Economics and Business
- Business Administration
Aktiv
Published
Report number
2006/01