![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Johan Anselmsson
Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen
![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Vad driver konsumenters rekommendation (NPS) respektive lojalitet inom e-handel?
Författare
Avdelning/ar
- Företagsekonomiska institutionen
- Marknadsföring
Publiceringsår
2021-05-24
Språk
Svenska
Publikation/Tidskrift/Serie
Digital Competences of Swedish Brands. Working report series
Issue
2021:2
Fulltext
- Available as PDF - 336 kB
- Download statistics
Dokumenttyp
Working paper
Ämne
- Business Administration
Nyckelord
- e-handel onlinehandel, NPS, Lojalitet, Varumärke, Penetration
Aktiv
Published
Projekt
- Digital Competences of Swedish Brands