![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Johan Anselmsson
Biträdande prefekt Marknadsföring, Företagsekonomiska institutionen
![Porträtt av Johan Anselmsson. Foto.](/sites/ehl.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=QyRzsqmQ)
Corporate social responsibility and the positioning of grocery brands. An exploratory study of retailer and manufacturer brands at point of purchase
Författare
Avdelning/ar
- Företagsekonomiska institutionen
Publiceringsår
2007
Språk
Engelska
Sidor
835-856
Publikation/Tidskrift/Serie
International Journal of Retail and Distribution Management
Volym
35
Issue
10
Dokumenttyp
Artikel i tidskrift
Förlag
Emerald Group Publishing Limited
Ämne
- Business Administration
Nyckelord
- Corporate Social Responsibility
- CSR
- Retailer Brand
Aktiv
Published
ISBN/ISSN/Övrigt
- ISSN: 0959-0552