apr

Att leva hållbarhetsidén – studenter om beteendeförändringar och dess konsekvenser

9 april 2024 16:00 till 18:00 | Föreläsning
En ung kvinna tittar åt sidan, omgiven av suddig grönska och lite grafiska symboler. Montaget, foto.
Foto: Istock/Greenleaf123

Hur kan det vara att leva mer hållbart och vilka är konsekvenserna på ett personligt och organisatoriskt plan? Kom och lyssna på studenter som har utmanat sig själva att faktiskt leva mer hållbart med fokus på inre transformation.

Om evenemanget

Plats:

Nya vattentornet 4 – Cube, Mobilvägen 4, Lund (nära Ideon Science Park, spårvagn går till hållplats Telefonplan)

Inträde:

Gratis inträde