Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Susanne Arvidsson. Foto.

Susanne Arvidsson

Docent, Centrumföreståndare

Susanne Arvidsson. Foto.

Sense-making and sense-giving: Reaching through the smokescreen of sustainability disclosure in the stock market

Författare

  • Susanne Arvidsson
  • Jeaneth Johansson

Redaktör

  • Susanne Arvidsson

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

2019

Språk

Engelska

Sidor

77-109

Publikation/Tidskrift/Serie

Challenges in Managing Sustainable Business: Reporting, Taxation, Ethics and Governance

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Palgrave Macmillan

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • Sense-giving
  • Sense-making
  • Financial analysis
  • sustainability information

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-3-319-93265-1
  • ISBN: 978-3-319-93266-8