Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

 Mats Urde . Foto

Mats Urde

Universitetslektor

 Mats Urde . Foto

Starka varumärken - vägen till framgångsrik internationalisering

Strong brands – an approach to internationalisation

Författare

  • Frans Melin
  • Mats Urde

Redaktör

  • Sveriges Exportråd

Summary, in English

Brands as competitive advantages in internationalisation and global competition

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

1999-01-01

Språk

Svenska

Sidor

176-200

Publikation/Tidskrift/Serie

Exporthandboken : Internationell affärsutveckling för små och stora företag

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Industrilitteratur

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • Business-to-business branding
  • internationalisation
  • Management

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 91-7548-551-6