Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

 Mats Urde . Foto

Mats Urde

Universitetslektor

 Mats Urde . Foto

Brand orientation : Past, Present, and Future

Författare

  • Carsten Baumgarth
  • Bill Merrilees
  • Mats Urde

Summary, in English

The articles in this special issue contribute to the advances and development in the scholarship of brand orientation. They encompass a wide range of sub-topics, and collectively offer a unique insight into the still-emerging concept and new paradigm of brand orientation. In the process, they show how researchers across the world are contributing to the advancement of theory and practice. Our open-minded Call for Papers yielded fruitful cross-fertilisation and innovative perspectives. This special issue can thus be claimed to be a milestone in the enhanced understanding of the concept of brand orientation, and we are delighted to have had the privilege of being its Guest Editors.

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

2013

Språk

Engelska

Sidor

973-980

Publikation/Tidskrift/Serie

Journal of Marketing Management

Volym

29

Issue

9-10

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Westburn Publishers

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • brand orientation

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1472-1376